Keresés ebben a blogban

2013. január 6., vasárnap

Kókuszos pöttyöske

Kolléganőm találta a receptet ITT, ki kellett próbálnom:) Ott kókuszba töltött őzgerinc a neve, de az eredeti sütit én pöttyöskének ismerem.


Hozzávalók a kókuszos réteghez 500 ml tej5 ek cukor3 ek liszt1 kk vanília aroma150 g kókuszreszelék1 ek zselatin A cukrot a liszztel és a zselatinnal elkevertem, kis tejjel kikevertem. A maradék tejet felforraltam, belekevertem a masszát, majd ujraforrásig melegítettem. Levettem a tűzről és belekevertem a kókuszreszeléket.
2 őzgerincformát folpackkal kibélltem és kb 1/2 cm vastagságban belesimítottam a kókuszos krémet. Hagytam az aljára is egy keveset.

Elkészítettem a pöttyöskét.

Hozzávalók:

200 g darabos háztartási keksz
200 g darált háztartási keksz
170 ml víz
150 g porcukor
3 ek kakaópor
200 g margarin
1 kk rumaroma
A vizet, vajat, cukrot, kakaópor összemelegítettem, habzásig forraltam, belelöntöttem a rumaromát, majd a kekszkeverékkel eldolgoztam. Megfeleztem és a formákba simítottam. Végül bevontam a maradék kókuszos krémmel.

Hideg helyen min, két órát dermeszetettem, majd a formából kiborítva szeleteltem fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...